METAL SHOCK lip paint

Ćao društvo.
Danas ću vam pisati o novim ruževima brenda Essence.Već neko vrijeme nalaze se na policama Bipe i Dm-a,pogađate radi se o novim METAL SHOCK lip paint ruževima.Dolaze u šest predivnih nijansi.
Ja osobno u svojoj kolekciji imam tri nijanse.Ovu predivnu svjetlorozu imala sam čast dobiti od Essenca na isprobavanje.
Na usnama ostavlja takav efekat da je to nešto nevjerojatno,i boja djeluje između baby roze i bež.
Kako ta nijansa nebi bila jedina u mojoj kolekciji odmah sam požurila u Bipu da si kupim još koju.Odabir je pao na još dvije nijanse jer nažalost zlatna koju sam željela je rasprodana.Prva koju sam morala imati je roza točnije 03 lilly of the vally.
Predivna roza metalic boja koja se može nositi svakodnevno a i u svečanijim prigodama.Zatim je odluka pala na malo ekstremniju boju tj. 01 belladonna.
Ova plava nijansa je predivna uživo.I najobičniji make up diže na novu razinu.Moja preporuka vam je da se odvažite i kupite ju,neće te požalit.Ono što mi se posebno sviđa kod ovih ruževa je što su dosta postojani na moje opće iznenađenje.Očekivala sam da će sa prvim pićem nestati sa usana.I gadno sam se prevarila.Boja je i dalje postojana.Kad se skine taj "gornji film" ruža i kad je manje ljepljivo (ne bude previše ljepljivo kad ga se nanese) i dalje vam ostaje taj metalic izgled.No sa jelom je vjerujem druga priča.Doduše nisam tu opciju isprobala pa neću ništa puno o tome govorit.Najvažnije od svega je to što usne ne budu suhe,imaju određenu dozu vlažnosti i nakon skidanja ruža usne budu lijepo mekane.I ono što se meni sviđa je taj neki posebni miris,vuče mi na nešto voćno ne mogu odredit na što točno mi miriše.Uglavnom moje tople preporuke,probajte,uživajte u predivnim metalic usnama i pišite mi u komentaru ako ste isprobali koju nijansu i kako vam se sviđa.Do sljedećeg puta lijep pozdrav i puse vam šaljem 😘😘.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea tuchmaske-maska protiv mitesera

Trenutni favoriti

Maybelline Super Stay Matte Ink