Trenutni favoriti

Pozdrav moje dame.Danas vam donosim recenziju o meni trenutno tri favorita.Vjerujem da ste već o njima pročitali sve što se pročitat dalo no još koja riječ vise o njima nebi trebalo naškoditi 😂.Da nebi puno dužili krenimo.Prvi proizvod je već svima jako poznati puder i to ni višr ni manje nego FIT me! MATTE+PORELESS od Maybellina.Moj je u nijansi 230 natural buff koja je i najtamnija nijansa.
Kao što i vidite dolazi u plastičnoj ambalaži u obliku tubice.Dobijete 30ml proizvoda i ambalaža je idealna i za ponijet na put.Ja sam svoj kupila na sniženju ali ako se ne varam cijena mu je cca.50-tak kn.Možete ga pronaći u Dm-u,Bipi,Mulleru na Maybellinovom stalku.
Također ovaj puder je na odvrtanje tj šaraf kako bi mi ovdje rekli 😂😂 i nema bojazni da će se otvoriti i rasipati po torbici.Puder je nešto rjeđe teksture i pokrivna moć mu je srednja.Ali se može bez ikakvih problema nadograđivati.Matt je završnog finisha i jako je lagan na licu.Uopće ne ostavlja dojam težine,zatezanja i što je meni najbolje ne uvlači mi se u pore i bore.Puder je namjenjen NORMAL TO OILY SKIN znači nije preporuka za suhu kožu jer će vam dodatno naglasiti suhe dijelove lica.Lijepo se blenda i spaja s kožom.Bez problema će izdržati na koži cijeli dan ali s dobrom podlogom ispod.Kod masnije T-zone mogao bi se nešto prije zasjajiti i taj problem možete vrlo lako i brzo rješiti tako da lagano to mjesto potapkate maramicom ili ako imate uz sebe puder u kamenu setirajte ga s njime.
Ova slika je tek nanesen puder
a ova slika je nakon desetak minuta što znači da je puder oksidirao.Osobno sad mi je već malo tamniji ali sve se to da srediti s puderom u kamenu.
Sljedeći proizvod je bronzer.I to ni više ni manje nego MISSLYN BEACH PLEASE u nijansi 56 BARBADOS BABE!


Bronzer dolazi u malom preslatkom pin up pakiranju.Sam bronzer je dosta mekan i trusi se ali samo u ambalaži na licu trusenja nema.Jako je i pigmentiran pa stoga pripazite da ne pretjerate s bronzerom.Lako se nadograđuje zato s njime pomalo,jer lakše ga je nadogradit nego pretjerat pa ga ići skidati.Hladnijeg podtona je i nije narančast.

Također moram naglasiti da je dolazi u kartonsko-plastičnom pakiranju s zatvaranjem na magnet.Ambalaža je dosta čvrsta i kvalitetna te nema bojazni od otvaranja u torbici.U unutrašnjosti ambalaže uz sam proizvod nalazi se i malo ogledalo s kojim se možete pripomoći ako ste negdje na putu nebitno dali nanosite bronzer ili trebate samo popraviti ruž.Sljedeći proizvod je također od Misslyna a to je rumenilo TREAT ME SWEET.
Rumenilo je u nijansi 25 MISSING YOUR KISSING.Također ko i bronzer dolazi u istom pakiranju iste kvalitete iste gramaže.
Predivne nježno breskvaste nijanse s sitnim shimerom u sebi.

Također se trusi u ambalaži ali na licu NE MRDA!!!!Nešto je manje pigmentirano naspram bronzera ali opet dovoljno.To meni i odgovara jer mogu lako dozirat koliko ga želim nanijeti.Manje je više ljudi moji osim ako je highlighter u pitanju e njega volim da se vidi iz aviona ali o tome nekom drugom prilikom.Ovaj sitni shimer u rumenilu daje jedan predivan touch vašem licu,jedan zdravi odsjaj.Osobno dosad najbolje rumenilo koje sam ikad imala.
Ove proizvode ali i mnoge druge brenda Misslyn možete pronaći u Mulleru.I možete biti sigurni da će vam izdržati na licu cijeli dan i da se neće mrdnuti.Svako vrijedi svake kune i jedva čekam isprobati još nešto od ovoga brenda.I to bi bilo to ljudi moji,ako ste i vi isprobali nešto od Misslyna slobodno komentirajte zanima me i vaše mišljenje.Do sljedećeg posta i čitanja šaljem vam veliku pusu 😘.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea tuchmaske-maska protiv mitesera

Maybelline Super Stay Matte Ink