Balea tuchmaske-maska protiv mitesera

Lijepi pozdrav i dobrodosli na moj blog.Nadam se da mi necete zamjerit neke greskice jer ovo je moje prvo javljanje.Znaci dosla je na red da se isproba i ova Baleina maramica/maska s aktivnim crnim ugljenom.

Prvo sam lice umila i dobro ocistila s Garnier micelarnom vodom... 😉😊Zatim nakon sto sam otvorila masku vidjela sam da je dosta natopljena i slozena.Budite oprezni kad ju vadite jer je i dosta tanka,zato samo polako i strpljivo da vam se ne pokida.
Maska dok je na licu ostavlja ugodan osjecaj hladjenja,ima neki specifican miris nit je intezivan nit je blag...nakon skidanja potrebno je ostatke maske umasirati u kozu (maska sto ostaje na licu je prozirna tako da se ne morate bojati da cete biti crni 😂😂)..
Ono sto sam primjetila da mi je koza nakon nje imala poseban sjaj 🤔 i za razliku od drugih Baleinih maski koza mi je ovog puta pod prstima bila blago hrapava da se tako izjasnim...imam osjecaj da je mitesere izvukla "van" al ne do kraja jer ona u biti i je za mitesere...pore su mi bile lijepo ociscene al tamo gdje imam dosta velike i puno mitesera nije se nista znacajno promjenilo...za neke vece dojmove trebala bi je jos koji puta isprobati...za sada mogu reci da je solidna i sasvim ok odradjuje svoj posao 😉Nadam se da vam se svidjelo i da cete me i dalje pratiti jer ja tek ulazim u ovaj predivan svijet kozmetike i ljepote i da cemo zajedno otkrivate nove stvari i uciti o svemu sto nam dolazi i sto nas zanima.Do novog posta budite mi lijepi zdravi i pozdravljeni 😘😘😘

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Trenutni favoriti

Maybelline Super Stay Matte Ink