Maybelline Super Stay Matte Ink

Pozdrav ekipica 😊,kao što možete vidjeti iz naslova danas ću vam pisati o Maybelline tekućim ruževima.Znam da već i ptice na grani znaju sve o njima ali evo par riječi i od mene.Znate kako se kaže kud svi Turci tu i mali Mujo 😂😂.Pa da krenemo.Otišla sam u Bipu s namjerom da kupim Maybellin burgundy paletu sjenila ali ko po starom dobrom običaju opet je nije bilo 😓 kažu rasprodana,e pa da ne izađem praznih ruku nešto moram kupiti.I tako šetam od polica do polica ko luda Mara i ne znam šta bi a sve bi 🤔.I napokon odluka padne na ove ruževe.Za nekih 50-tak kn kupim ovaj
,
nijansa 30 romantic.Jedna predivna intezivna roza boja.


Dolazim kući i odmah se bacam na isprobavanje ne mogu dočekati sutra bez obzira što je već kasno.Prvo što sam primjetila kad sam ga otvorila je jedan predivan miris.Ne znam kako bih ga opisala,nešto voćno miriše na neke žvake iz djetinjstva,ma prefino.Dođe mi da ga pojedem 😂😂.Aplikator je spužvast u obliku ajmo reći srca/suze.U sredini ima rupu u kojoj se proizvod zadržava.Lijepo je kremast,pigmentiran.Lako se razmazuje na usnama i dovoljan je jedan sloj.
No jedna stvar me jako smeta a to je što nakon "sušenja" ostavlja jako ljepljiv trag.Doduše ruž se ne preslikava stoji na svome mjestu ali je ljepljiv,kao da su vam na gornjoj i donjoj usni zaljepljene žvake pa kad ih spojite i razdvojite imate osjećaj da se ruž u nitima razvukao ako me shvaćate na šta mislim.S obzirom da taj dan kad sam ga kupila nisam imala make up samo njega na usnama odlučila sam otići spavati s njime.Ujutro na jastučnici nije bilo ničega i on je stajao na usnama kao da sam ga taj tren stavila.Baš me oduševio.Ehh sad ga treba skinuti.Trljam s micelarnom on ne mrda.Mislim si kako ću šta ću.Nakon nekih par minuta trljanja ostaje jako malo ruža i ja odustajem jer su me već usne zabolile.Ako ništa drugo barem ne mrda s usana.A sad evo i slika da vidite kako izgleda na usnama.
Jel da da je predivan 😍.Eee kako nebi on bio jedini u mojoj kolekciji odlučila sam da trebam još makar jedan i to u nude nijansi.Trk odmah drugi dan u Bipu.Nije bilo one nijanse koju sam ja htjela pa sam se zadovoljila s ovom.
Prediva nude boja u nijansi 05 loyalist.
Kod ove nijansi ljepljivost nije toliko izražena ko kod prvog ruža,no pojavio se drugi problem.Ubrzo nakon nanošenja ruža primjetila sam da je nestao s unutarnjeg ruba usana pogotovo s donje usne i to dosta.To mi je malo čudno jer nisam ni jela ni pila i inače mi se to ne dešava barem ne u tolikoj mjeri.I kao da je na tom mjestu ostavio zrnca.Hmmm 🤔 zbog čega se to desilo ne bih znala.Dva ista proizvoda od istog proizvođača razlika samo u nijansama.No bez obzira na te "probleme" on definitivno izgleda na usnama jako lijepo i prirodno.

Kako god bilo definitivno su postojani,ne isušuju usne,mat su i sigurno će se naći barem još jedan u mojoj kolekciji.A šta ću kad sam slaba na ruževe i to još na mat i na tekuće.Jeste vi isprobali koji ovaj ink ruž,kakvi su vaši dojmovi,pišite.Do sljedećeg posta budite mi pozdravljeni 😘😘.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea tuchmaske-maska protiv mitesera

Trenutni favoriti